Republic Digital: Unaprjeđenje poslovanja kroz digitalnu transformaciju

Naš projekt Republic Digital uspješno je završio, donoseći značajna poboljšanja u poslovanju tvrtke. Kroz ovaj šestomjesečni projekt, fokusirali smo se na povećanje naše digitalne zrelosti i prisutnosti na društvenim mrežama, a sve u svrhu predstavljanja naših usluga javnosti.

Aktivnosti strateškog komuniciranja na službenim profilima tvrtke Republic bili su ključni za uspješnu provedbu projekta. Kroz osmišljenu strategiju digitalne kampanje kreirali smo vizuale i objave prilagođene ciljnim skupinama i pratili smo statistike kako bismo kontinuirano unaprjeđivali sadržaj.

Zaposlenici tvrtke Republic prošli su i trodnevnu edukaciju o  upravljanju društvenim mrežama kojom su stekli znanja o društvenim mrežama, izradi strategije komuniciranja i kreiranju objava kao i o optimalnim analitikama i izvještajima za Facebook, Instagram i LinkedIn. Po završetku edukacije zaposlenicima su izdane potvrde o uspješno završenoj edukaciji.

Upravljanje društvenim mrežama kao i edukaciju zaposlenika provela je šibenska tvrtka Hoopla komunikacije, a nakon uspješno završenog projekta tvrtka Republic ima preko 70 objava na spomenutim društvenim mrežama. Ostvaren je rast broja pratitelja od 89 posto, što je daleko iznad 25 posto povećanja planiranih projektom.

Završetak projekta Republic Digital nije kraj našeg online druženja. Vaša podrška nam je dala vjetar u leđa pa ćemo vas i dalje redovito obavještavati o svim našim aktivnostima i uveseljavati vas kreativnim sadržajem.

Financira Europska unija – NextGenerationEU.

Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.